بینش مشتری کمک می کند تا شرکت ها و فروشندگان سفر مشتری خود را رسم کنند و ایرادات آن را شناسایی کنند. از این طریق یک تجربه کاربری خوب به دست می آید. بینش مشتری کمک می کند تا از طریق سفر مشتری به آگاهی و فروش بالا دست یابید.
ویژگی های بینش مشتری B2b و B2c در سایت سانسل
![](https://sansell.ir//image/catalog/Consumer%20Insight/costomer-insight5.jpg)
:: برچسبها:
بینش مشتری ,
بینش مشتری چیست ,
تحلیل بینش مشتری ,
اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1